اطلاعات دوره
آموزش آرک جی آی اس – ویرایش و کارتوگرافی نقشه ها با ArcGIS
مسیر آموزشی

آموزش آرک جی آی اس – ویرایش و کارتوگرافی نقشه ها با ArcGIS

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امین ابراهیمی4.5
  • زمان:3 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کارتوگرافی ترفندی برای کوچک کردن پهنه های وسیع جغرافیایی است. ArcGIS بهترین محیط را برای کارتوگرافی، نمایش اطلاعات و ارتباط با پایگاه داده فراهم می کند. ویرایش و کارتوگرافی درArcGIS‎‎ ‎ در زمین شناسی، مطالعات شهری، محیط زیست، هواشناسی، اقلیم شناسی و منابع آب کاربرد دارد. برای شروع کار با GIS نیاز است تا با آماده سازی داده ها آشنا باشیم. کارتوگرافی نقشه درArcGIS‎‎ ‎، ضمن ارائه مباحث تئوری، شیوه ایجاد لایه های مختلف (نقطه، خط و سطح) آموزش داده شده است و عناوینی مانند: سیستم مختصات، زمین مرجع کردن، تولید لایه های ShapeFile، نمادگذاری یا Symbology ارائه می شود.
دوره آموزش آرک جی آی اس – ویرایش و کارتوگرافی نقشه ها با ArcGIS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آرک جی آی اس – ویرایش و کارتوگرافی نقشه ها با ArcGIS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

من چند آموزش دیگه هم در خصوص GIS تهیه کردم و همشون خوب بودند. خیلی به من کمک کردند.

علیرضا

مطالب ارائه شده خوب بودن و مشکل من را حل کرد

مصطفی

خوب بود

عبدالسلام اسمعیل زاده

سرفصلا آماتور و ابتدایی هستند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی