اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در اقتصاد صنعتی سه مفهوم ساختار، رفتار و عملکرد اهمیت ویژه ای دارند. در واقع در اقتصاد صنعتی به دنبال پاسخ به سوالاتی از این دست هستیم که یک بنگاه در بازار چه ساختاری دارد و یا ساختار بازارهایی که به وسیله این بنگاه ها به وجود آمده اند، چگونه است و با توجه به این ساختار، بنگاه ها چه رفتاری از خودشان نشان می دهند و در نهایت نتیجه این رفتار در عملکرد مشاهده می شود. همان طور که بیان شد اقتصاد صنعتی چیزی جز کاربرد تئوری های اقتصاد خرد نیست. بنابراین قدم اول در مطالعه اقتصاد صنعتی، آشنایی با تقسیم بندی صنایع است که تحت عنوان ISIC شناخته می شود. تلاش بر این است که تا حد امکان در این فرادرس از نمونه های مربوط به صنایع ایران برای محاسبه شاخص ها استفاده شود.
دوره آموزش اقتصاد صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مرضیه غفاری گولک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی