اطلاعات دوره
آموزش جرم شناسی – جامع و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش جرم شناسی – جامع و به زبان ساده

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جرم‌شناسی شاخه‌ای از علوم جنايی و مجموعه‌ای از علوم مختلف شامل: روانشناسی، زيست‌شناسی، جامعه‌شناسی و روانپزشكی است كه به دنبال عدم كارايی سيستم‌های كيفری و با نگاه بشردوستانه از قرن نوزدهم به وجود آمد و امروزه اهميت فراوانی يافته است. این علم به بررسی علل و عوامل بزهکاری و بزه‌دیدگی و ارائه راهکارهای پیشگیری از جرم می‌پردازد. علاوه بر اینکه در تدوین لوایح قانونی مرتبط از تخصص جرم‌شناسان بهره گرفته می‌شود، این درس یکی از منابع آزمون دکتری حقوق کیفری و جرم‌شناسی نیز است.
دوره آموزش جرم شناسی – جامع و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیده مرضیه میر معصوم نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جرم شناسی – جامع و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

آموزش خوب بود، مدرس توضیحات کاملی را ارائه می کردند.

کیان

خیلی مفید و اموزنده است . مدرس هم رو متون و مطالبی که ارایه میدن کاملا تسلط دارن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی