اطلاعات دوره
آموزش روانشناسی یادگیری – مرور و حل تست کنکور دکتری (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی یادگیری – مرور و حل تست کنکور دکتری (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زینب نادری4.6
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم‌ترین منابع در رشته روانشناسی از جمله روانشناسی تربیتی، درس روانشناسی یادگیری است که در کنکور نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همینطور یادگیری این درس به شما کمک می‌کند تا با تمام نظریه‌های یادگیری و همچنین تاریخچه آن آشنا شوید. در این آموزش ابتدا مفاهیم کلی و اصلی را یاد خواهیم گرفت و به دنبال آن سوالات مهم و پرتکرار سال‌های اخیر را بررسی و تحلیل می‌کنیم که قطعا در کنار آن، نکات بسیار زیادی را فرامی‌گیریم.
دوره آموزش روانشناسی یادگیری – مرور و حل تست کنکور دکتری (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زینب نادری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی یادگیری – مرور و حل تست کنکور دکتری (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی