اطلاعات دوره
آموزش کاربرد مدل های کمی در شهرسازی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد مدل های کمی در شهرسازی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سینا عطائی4.6
  • زمان:6 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس مدل ها و روش های کمی کلاسیک کاربردی در پیش بینی های جمعیتی، برنامه ریزی حمل و نقل و کاربری زمین، مدل های اقتصادی و پیش بینی اشتغال و برنامه ریزی خطی معرفی شده و زمینه برای آشنایی با مدل های پیچیده تر مدرن را فراهم می آورد.
دوره آموزش کاربرد مدل های کمی در شهرسازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سینا عطائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد مدل های کمی در شهرسازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

تدریس مدرس خوب بود، بهتر بود تکمیلی تر باشه.

امیرپویا

آموزش خیلی خوبی بود فقط زمان دقیقی در مورد آموزشهایی که در مرحله پیش ثبت نام است زمان دقیقی در مورد انتشار آموزشها اعلام کنید

مصطفی

سلام این آموزش واقعا عالی بود، خیلی بهتر دانشگاه تدریس شد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی