اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامعه شناسی خانواده – ازدواج، نظریه ها، کارکرد و عوامل فروپاشی خانواده (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش جامعه شناسی خانواده – ازدواج، نظریه ها، کارکرد و عوامل فروپاشی خانواده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد ایرانی0
  • زمان:5 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، سرشار از فرصت‌های نوین، در عین ‌حال دشوار و نامانوس است و این ویژگی در هیچ‌جا مشهودتر از زندگی شخصی و خانوادگی نیست. در دهه‌های اخیر، خانواده آنچنان دچار چرخش و تحول شده است که برای نسل‌های پیشین تصورناپذیر است. این تغییرات راه بازگشتی ندارد اما لازم است که فعالانه آن را بشناسیم و خلاقانه با نتایج آن رو به‌ رو شویم. در این فرادرس می‌خواهیم با رفرنس‌های دانشگاهی و پژوهش‌های علمی استاندارد، با انواع ازدواج و خانواده‌هایی آشنا شویم یا به عبارتی زندگی‌هایی را تجربه کنیم که شاید خود در آن‌ها نقشی ایفا نکرده‌ایم اما امکان دارد روزی یکی از دوستان‌ ما اینطور سبک زندگی را انتخاب کند.
دوره آموزش جامعه شناسی خانواده – ازدواج، نظریه ها، کارکرد و عوامل فروپاشی خانواده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد ایرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامعه شناسی خانواده – ازدواج، نظریه ها، کارکرد و عوامل فروپاشی خانواده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی