اطلاعات دوره
آموزش روش ترسیمی خیام برای حل معادله درجه سه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش ترسیمی خیام برای حل معادله درجه سه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، در ابتدا روش ترسیمی خیام برای حل معادله درجه سه توضیح داده می شود. سپس با استفاده از زبان برنامه نویسی و نرم افزار متلب، برنامه ای برای پیاده سازی روش خیام نوشته می شود. برنامه پیاده سازی شده، به صورت کلی است و با دریافت ورودی های مورد نیاز، می تواند همه بخش های روش خیام را عملیاتی کند. در نهایت، در بخش انتهایی این فیلم آموزشی، روش خیام به صورت ریاضی اثبات و درستی آن نشان داده می شود.
دوره آموزش روش ترسیمی خیام برای حل معادله درجه سه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش ترسیمی خیام برای حل معادله درجه سه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Arash

دکتر کلامی عزیز خیلی سبک تدریستونو دوست دارم. موفق باشید

نیما

خیلی عالی ومفید

امیر رضا

با سلام وتشکر از دکتر کلامی و سایت خوبتون که به فکر علم و دانش کشورتون هستید. خداوند خیام و تمام دانشمندان دوران او را رحمت کند که بعد از آنها ایرانمان کمتر دانشمند و متفکر حقیقی را در خود تجربه کرد.چگونه مسلمانان خاورمیانه ای که در دوران طالایی(قرن هشتم تا سیزدهم میلادی) که بهشت فرهنگ و دانش و صنعت جهانیان بودند این گونه به عقب افتاده و فریب خورده ترین مناطق تبدیل می شوند ممنون که دارید تلاش میکنید تا دورانی که ما به خواب جاهلیت رفته بودیم را جبران کنید.

عزیزالله احمدی

خیلی عالی است من همیشه برای شما و دوست داران علم و دانش آرزوی موفقیت می نمایم.

درويش

جناب آقاي دكتر كلامي، با عرض سلام و خسته نباشيد اميدوارم هميشه در سلامت كامل و همچنان پر انرژي باشيد. ارادتمند- رامين درويش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی