اطلاعات دوره
آموزش مهارت های مذاکره حرفه ای برای فروش (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مهارت های مذاکره حرفه ای برای فروش (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا طائی4.6
  • زمان:46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش، کمک به مدیران و سرپرستان فروش است تا با یادگیری مطالب کاربردی، بتوانند مهارت‌های خود را افزایش داده و باعث افزایش فروش سازمان گردند. بدون شک، یکی از مهم‌ترین عناصر موفقیت هر کسب‌وکاری در فروش آن خلاصه می‌شود و نقش مدیر فروش در رسیدن به اهداف، رشد و بقای سازمان بسیار مهم و پررنگ است. این آموزش برای شما فراهم شده است تا با فراگیری آن بتوانید تبدیل به یک مدیر فروش شایسته و کارآمد شوید و همواره بتوانید به موفقیت‌های بیشتری برسید. ما در اين آموزش قصد داريم تا مهارت های مذاکره حرفه ای برای فروش را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش مهارت های مذاکره حرفه ای برای فروش (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا طائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت های مذاکره حرفه ای برای فروش (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

بسیار زیبا و قابل استفاده

محدثه

مطالب کلی و خوب بود.

نرگس

بسیار عالی بود، شیوه بیان عالی و توضیحات شیوا و گویای اقای طائی و اسلایدهای مرتبط و جذابیت نکات و اشاره به تمام موضوعات با ذکر مثال های کوتاه، مانا باشید.

سبا

من واقعا لذت بردم ازین همه چیز خوبی که امروز یاد گرفتم :)))

amin

خوب بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی