اطلاعات دوره
آموزش فرایندکاوی برای مدیریت فرایندهای کسب و کار – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش فرایندکاوی برای مدیریت فرایندهای کسب و کار – مقدماتی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نیلوفر شکیب5
  • زمان:3 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با ظهور تحول دیجیتال، بسیاری از رویکردهای مدیریتی و بهبود سازمانی به سوی دیجیتال شدن پیش رفته و تصمیم‌گیری‌های مدیران، داده‌محور شده‌اند. چرخه مدیریت فرایندهای کسب و کار (Business Process Management) نیز با ظهور تکنولوژی جدیدی به نام فرایندکاوی دچار تحول دیجیتال شد. به طور خلاصه می‌توان گفت فرایندکاوی (Process Mining) پل ارتباطی میان علم داده و BPM است. به عبارتی، فرایندکاوی ابزاری جهت قدرتمند کردن چرخه مدیریت فرایند با استفاده از تحلیل داده‌های فرایندمحور است. در این فرادرس، تکنولوژی فرایندکاوی، نقش آن در چرخه مدیریت فرایندهای کسب و کار و گام‌های اجرای یک پروژه فرایندکاوی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دوره آموزش فرایندکاوی برای مدیریت فرایندهای کسب و کار – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیلوفر شکیب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرایندکاوی برای مدیریت فرایندهای کسب و کار – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا خوش آئین

من کل این دوره رو دیدم و برای من واقعا مفید بود، دید کلان و جامعی در مورد کل مسیر فرایندکاوی می‌دهد. از خانم شکیب و تیم حرفه‌ای فرادرس بسیار سپاسگزارم.

نسترن

خیلی از آموزش راضی بودم واقعا روان و خوب توضیح داده بودند اطلاعات استاد به روز بود.

مرتضی

با سلام و تشکر فراوان از خانم مهندس شکیب واقعا عالی دانش همراه با تجربه علاقمند شدم که سایر آموزشهای خانم مهندس شکیب را هم استفاده کنم موفق باشید

آرین

تا اینجا که دیدم خوب و آموزنده بود. مدرس شیوای کلام داشتند. و مسلط بودند.

Ahmad

سلام و خدا قوت دارم برای تمام زحمات بسیار مفید سیلابس‌ها انتخاب شده و مطالب خیلی عالی ارایه و منتقل میشن. از همین تریبون تشکر می‌کنم و‌توصیه اکید به علاقمندان.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی