اطلاعات دوره
آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ – تکمیلی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تیم سازی، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر کاری به خصوص کسب و کارها به شمار می رود، چرا که نتیجه تیم سازی صحیح و اصولی، ایجاد یک تیم مناسب برای اجرای کار تیمی و نیل به اهداف کسب و کار است. در این فرادرس با تفاوت های تیم و گروه آشنا شده و سپس، عوامل تاثیرگذار در تیم سازی و عوامل موفقیت در کار تیمی مورد بررسی قرار می گیرد. بخش دیگری از این آموزش به مدیریت و رهبری یک تیم اختصاص دارد که می تواند در مدیریت و رهبری کسب و کارهای نوپا که غالبا به صورت تیمی اداره می شوند، مورد استفاده واقع شود.
دوره آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهنام محمدیان دوگاهه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پري ناز

مختصر و مفید

زینب

عالی بود، جز اولین آموزش هایی بود که نوت برداری کردم و خیلی دقیق توضیح داده شده بود.

فرشاد

آموزش خیلی خوبی بود و مطالب مفید و جالبی گفته شد

سید مهدی

سلام. سرعت تدریس و بیان مطالب و جملات خیلی بالاست و دانشجو مجبور است بارها ویدئو را جهت یادداشت مطالب متوقف کند. آیا اصرار خاصی برای کوتاه کردن زمان آموزش وجود دارد!؟ مطالب بیان شده کاملا تئوری است. به نظر من بهتر بود استاد محترم، یکی دو مثال را به طور عملی و اجرایی مطرح می‌کردن و چگونگی استفاده از تئوری های بیان شده را به صورت کاربردی نشان میدادن. با تشکر از مجموعه فرادرس

علی قربانی اصل

بسیار آموزش مفیدی بود و برای مدیران و کارهای تیمی مفید واقع می شود.از بیان شیوا و تدریس خوب مدرس و همچنین مطالب جامع و کاربردی ایشان بسیار سپاسگزارم.از مجموعه ی فرادرس هم بابت این آموزش های مفید تشکر می کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی