اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تولید ناب برای افزایش بهره وری
مسیر آموزشی

آموزش تولید ناب برای افزایش بهره وری

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین روش ها برای مهندسین صنایع، رویکرد تولید ناب بوده که هدف اصلی آن، حذف انواع اتلاف است. می توان گفت که سیستم تولید ناب با شناسایی و حذف انواع اتلاف به شرکت ها و سازمان ها در جهت کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری کمک قابل توجهی می کند. با توجه به این که سیستم تولید ناب یکی از مهم ترین و کاربردی ترین روش ها برای مهندسین صنایع است، آموزش آن به مهندسین و مدیران می تواند منجر به ایجاد تفکر ناب در آن ها شود و در جهت افزایش بهره وری در سازمان ها موثر باشد.
دوره آموزش تولید ناب برای افزایش بهره وری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم نژادافراسیابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولید ناب برای افزایش بهره وری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

توضیحات بسیار تکمیل بود.جزئیاتش تئوری بودبقیشم تو عمل دانشجو متوجه می شود.

Parsa

بسیار مفید بود، من واقعا استفاده کردم و کلی پر زمانم برای مطالعه صرفه جویی شد

محبوبه

عالی بود، استاد خیلی خوب توضیح میدادند و نکات مثبتی رو بهمون می گفتند.

محبوبه

عالی بود، استاد خیلی خوب توضیح میدادند و نکات مثبتی رو بهمون می گفتند.

مرضیه

بحث های تئوری خوبه، مثل درس های دانشگاهی میمونه برای کار زیاد کاربری نیست اما محتوایی که تدریس میشه برای بالا بردن سطح مفیده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی