اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیستم، یک مفهوم مشترک بین تمامی علوم است که شامل مجموعه‌ای از اجزای به هم وابسته است که به علت روابط متقابل بر اجزای خود، کلیت جدیدی را احراز کرده و از نظم و سازمان خاصی پیروی می‌کند. هر یک از اجزای سیستم نقش خاصی را در جهت تحقق هدف سیستم ایفا می‌کند. تجزیه و تحلیل سیستم، آگاهی از چگونگی عملکرد اجزای تشکیل‌دهنده سیستم و بررسی میزان ارتباط بین اجزای آن، مبنایی جهت طراحی و اجرای یک سیستم مناسب‌تر است. هدف از این فرادرس، آشنایی با سیستم و نگرش سیستمی و فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها بوده و همچنین بررسی‌هایی بر روی جریان کار، فرم‌ها، جا و مکان و تکنیک‌های کمی انجام می‌شود. این آموزش برای مخاطبینی که در آزمون‌های استخدامی شرکت می‌کنند نیز، مفید است.
دوره آموزش تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه و تحلیل سیستم ها و روش ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ریحانه

آموزش خوبی بود و فن بیان مدرس عالی بود برای انتقال مفاهیم.

علی

واقعا آموزش خوب با کیفیت عالی بود.

کوثر

خیلی عالی و جامع بود. مدرس کاملا مسلط هستند، مثال های خوبی میزنند و خیلی خوب توضیح میدند.

الهام

من خودم مدرس هستم و برای اینکه مباحث خودمو به روز کنم از این آموزش استفاده کردم که تطبیق بدم با محتوا و دانش خودم و نکته های جدیدی رو یاد گرفتم.

علی

با سلام و تشکر از مجموعه خوب فرادرس، آموزش خوب و مناسبی هستش و در کل انقدری که بنده رو فرادرس مهندس کرد، دانشگاه خیلی خیلی کمتر بنده رو مهندس کرده. خواستم اینجا تشکر کنم از این مجموعه زحمتکش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی