اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهارت های پیشرفته فروش در بازاریابی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مهارت های پیشرفته فروش در بازاریابی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سمیه حضوری5
  • زمان:59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فروشندگی، یکی از مشاغل مهم در جامعه ما است و مدیران فروش به عنوان فرهیخته‌ترین و مهم‌ترین بازیگران صحنه تجارت شناخته شده‌اند. امروزه مشتریان به دنبال سری کاملی از محصولات و خدمات به منظور ارضای نیازهای شخصی خود هستند. مشتریان نسبت به تکنیک‌های سنتی فروش، مصون هستند. تغییرات تکنولوژی، سیستم خودکار فروش به آزادسازی و اقتصاد جهانی بسیاری از محصولات را دچار ابهام کرده و به طور همزمان محیط رقابتی را به وجود آورده است. امروزه، محصول و قیمت به تنهایی قادر نخواهند بود در یک مسیر رقابتی قرار بگیرند. ما در این آموزش قصد داریم تا مهارت‌های پیشرفته فروش در بازاریابی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مهارت های پیشرفته فروش در بازاریابی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه حضوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت های پیشرفته فروش در بازاریابی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سلیمانی

به نام خدا با عرض سلام و وقت بخیر خدمت عوامل فرادرس و مدرس گرامی، سرکار خانم حضوری. امروز با توجه به اینکه هر کسب و کاری نیازمند بازار فروش گسترده است صاحبان این کسب و کار ها به دنبال افرادی برای بازاریابی هستند، این افراد باید در زمینه بازاریابی تجربه کافی و آگاهی داشته باشند تا بتوانند با نیازها و انتظارات مشتری آشنا باشند و به راحتی بتوانند نیازهای مد نظر مشتری را برآورده کنند و و توانایی این را داشته باشند که از کوچکترین فرصت نهایت استفاده را کرده و به یک فرصت بزرگ تبدیل کنند. با تشکر از فرادرس برای به وجود آوردن زمینه‌های پیشرفت بیشتر

m

سلام یه دنیا از شما سپاسگزارم

فاطیما

سلام و درود امیدوارم، حالتون عالی باشه. این آموزشهای شما بینظیر هستند، عالی هستند. همینطور عالی بدرخشید. ممنون از آموزشهای عالی تون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی