اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت استراتژیک پیشرفته – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت استراتژیک پیشرفته – جامع و کاربردی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس تلاش شده است تا فراگیران با مطالب رویکرد به مدیریت استراتژیک از دیدگاه اسلام، آشنایی با مکاتب برنامه‌ریزی استراتژیک، سطوح مختلف استراتژیک، مباحث روز مدیریت استراتژیک و اجرا و پیاده‌سازی استراتژیک آشنا شوند. همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل استراتژی در سازمان نیز در این آموزش مطرح می‌شود.
دوره آموزش مدیریت استراتژیک پیشرفته – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فاطمه اسکندر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت استراتژیک پیشرفته – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین

در حین که دانشجو بودم، این آموزش رو تهیه کردم، تئوری وار بود.

فهیمه

بسیار عالی، مطالب و اسلایدها کاملا بهم پیوسته، نحوه بیان و تمرکز مدرس عزیز روی نکات مهم بخش بسیار جذاب بود که فهم چنین مطالب پیچیده رو بسیار لذتبخش و آسون می‌کرد. نهایت سپاسگزاری از مدرس عزیز و فرادرس

سید محمود

خوب بود و نکاتی که گفته شده بود هم خیلی خوب بو کاملا قابل فهم بود.

mona

فوق العاده عالی نظم و پیوستگی عالی در مباحث و اسلاید ها وجود داشت، فوق العاده بود. ممنون از فرادرس و ایشان

ملیحه

سلام بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی