اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت تولید و عملیات
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت تولید و عملیات

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همگی ما کم و بیش با مفاهیم مدیریت تولید و عملیات در ادبیات مدیریتی مواجه شده ایم که با رشد انفجاری در عرصه تولید و صنعت، دامنه آن گسترده تر شده است. در این آموزش در این باب سخن خواهیم گفت که چرا و چگونه واژه مدیریت تولید و عملیات وارد ادبیات مدیریت شد و به شکل امروزی خود درآمده است؟ از ضرورت پیش بینی برای سازمان های تولیدی صحبت خواهیم کرد و اینکه چرا در متن وظایف مدیریت تولید و عملیات قرار گرفته است. علاوه بر این، به تفصیل راجع به روش های مختلف پیش بینی مانند: روش دلفی، میانگین متحرک، روش نمو هموار، سری های زمانی و غیره صحبت خواهیم کرد و در ادامه نیز تولید پیوسته و ناپیوسته را مطرح می کنیم.
دوره آموزش مدیریت تولید و عملیات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اسما نجفی بیرگانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت تولید و عملیات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کژال

آموزش خیلی خوبی بود، همان منبعی بود که می خواستم.

علی

با تشکر از مدرس گرامی بابت مطالب و محتوای ارائه شده، مدرس با زبانی ساده و روان مطالب به خوبی توضیح دادن کیفیت مطالب ارائه شده بالاست.

سجاد

با سلام و خسته نباشید تقاضا دارم مدرس از لهجه بریتیش خودشون در فارسی صحبت کردن کم کنند و به نحوه گویش خودشون بیشتر تمرکز کنند.روی کلماتی که حرف (ر) داره .در مورد درس هم به تفکیک و شمرده صحبت می کنند که خیلی خوبه اما این اصرار بر بریتیش بودن حواس آدمو پرت می کنه ...با تشکر

محمدرضا

سلام برای ارشدم گرفتم .ممنونم .از ابتدا برای کسانی که بلد نیستند توضیح میدن وخیلی خوب برای امتحان تونستم از پس سوالات بر بیام سپاس

سید امین

تشکر می کنم از مدرس گرامی بابت محتوا و بیان خوبی که دارن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی