اطلاعات دوره
آموزش بازاریابی و فروش تلفنی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سمیه حضوری4.4
  • زمان:5 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فروش تلفنی با شیوه ای موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی فروش تلفنی خود را افزایش دهید و صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما ده میلیون تومان ارزش داشته باشد یا صد هزار تومان، در نهایت توانایی فروشی عالی آن را با کمترین زمان و هزینه ممکن داشته باشید. در این آموزش سعی شده است مهارت های کارکردی و ضروری فروش تلفنی با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا کاربرد عملی برای مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها داشته باشد و نیز به عنوان مطالب علمی قابل طرح در کلاس های آموزش روش های فروش، مورد استفاده اساتید و دانشجویان محترم قرار گیرد.
دوره آموزش بازاریابی و فروش تلفنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه حضوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی و فروش تلفنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

چون به حوزه دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم این آموزش را تهیه کردم و دوست داشتم.

فاطمه

در حد یکی دو جلسشو دیدم جالب بود.

تهمینه

اوکی بود تدریس. من خیلی راضی بودم.

محمد

قرار بود با یکی از شرکت ها کار کنم برای همین به این آموزش نیاز داشتم، جامع بود اما من فیلد کاریمو عوض کردم و تا انتها ندیدم.

علی

خوب بود، مهارت مارکتینگ و بازاریابی فرادرس خوبه و بهش خوب پرداخته شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی