اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت مهندسی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت مهندسی – جامع و با مفاهیم کلیدی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این آموزش، افزایش بینش مخاطبین با مباحث کلیدی سازمان، از جمله: مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت پروژه، مدیریت خرید و تدارکات، مدیریت کیفیت و… است تا بدین ترتیب مخاطبین با چگونگی اداره سازمان های پروژه ای که در آینده با آن ها رو به رو خواهند شد، آشنا شوند. اهمیت مباحث این درس از آن جا ناشی می شود که شخص در زمان اداره و نظارت بر یک پروژه بداند که چه موضوع هایی می توانند دارای تاثیرهای عمیقی بر پروژه شوند. چگونگی افزایش بهره وری، ارتقای میزان کیفیت، چگونگی استفاده بهینه از سیستم های اطلاعات مدیریت و حتی اخلاق در مهندسی، از جمله مباحثی است که دارای تاثیرهای تعیین کننده ای بر موفقیت پروژه به شمار می آیند و در این درس مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
دوره آموزش مدیریت مهندسی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا فردوسیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت مهندسی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شهرام

آموزش و محتوای آن با توجه به قیمت عالی بود. من همیشه در حال تبلیغ فرادرس به دوست و آشناهام هستم.

زهرا

به نظر من یکی از ویژگی های خوب و مهم یک آموزش داشتن بیان و تسلط بالای مدرس روی مطالب است وقتی مدرس این دو ویژگی داشته باشه قطعا آموزش و مطالب خیلی مفیدی میتونه ارائه کنه.

صالح

از نظر من مدرس بیان بسیار گویایی در ارائه مطالب دارن و اینکه تسلط بالا مدرس بر موضوعات میتونه باعث ارائه خوب مطالب بشه.

علی

یکی از آموزش های مفیدی هست که من از مجموعه فرادرس تهیه کردم، چه از محتوای ارائه شده چه از بابت تسلط و بیان مدرس و چه از بابت مطالب ارائه شده و نحوه دریافت فایل ها انصافا راضی هستم.

رضا

آموزش ها زیادی از سایت فرادرس تهیه کردم و اکثر آموزش مشاهده کردم تشکر میکنم از بابت مطالب و محتواهای مفیدی که در سایت قرار دادید. مدرسین تسلط نسبتا خوبی روی موضوعات دارن و سعی میکنن با دقت همه مطالب ارائه کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی