اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نگاشت الگوهای ذهنی و مدیریتی با Mindjet MindManager
مسیر آموزشی

آموزش نگاشت الگوهای ذهنی و مدیریتی با Mindjet MindManager

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:دکتر مجید حسنی4
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نگاشت الگوهای ذهنی و مدیریتی یکی از بهترین تکنیک های حل مساله، یادگیری و مدیریت اطلاعات و دانش به شمار می رود. نگاشت ذهنی اگرچه دارای تاریخچه قدیمی است ولی به صورت مدون و سازمان یافته توسط تونی بوزان (Tony Buzan) و با الگو گرفتن از طبیعت ارائه شده و نرم افزار Mindjet MindManager ابزاری قدرتمند جهت مدیریت ذهن و ایده های خلاق و افزایش پیشرفت در پیاده سازی پروژه ها است. این ابزار می تواند ضمن تسهیل و تسریع در نگاشت موضوعات مختلف فردی و مدیریتی، از روند تبدیل طرح و ایده های نگاشت شده به اجرا پشتیبانی نماید. این نرم افزار به تیم ها و شرکت ها برای کار سریع تر، هوشمندانه تر و هماهنگی بیشتر کمک می کند.
دوره آموزش نگاشت الگوهای ذهنی و مدیریتی با Mindjet MindManager دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مجید حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگاشت الگوهای ذهنی و مدیریتی با Mindjet MindManager را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حمید

با توجه به این که معمولا این گونه ابزارها در حیطه های کاری داخل کشور مهجور واقع میشوند و کارها خیلی سنتی پیش می رود، جای تبریک به استاد عزیز و فرادرس دارد که برای آشنایی مخاطبان با آن همت کردند. به هر حال، به نظرم آموزش می توانست کمی ساخت یافته تر جلو برود و مفصل تر ارایه بشود. در کل قابل استفاده بود. به دوستان توصیه می شود که حتما بخش Learning خود نرم افزار رو هم که به صورت گام به گام آموزش رو مرور می کند بررسی بکنند. نرم افزار ارزشمندی هست.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی