اطلاعات دوره
آموزش مدیریت ارزش کسب شده EVM در مدیریت پروژه با ام اس پروجکت MS Project
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت ارزش کسب شده EVM در مدیریت پروژه با ام اس پروجکت MS Project

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:کامبیز کردانی4.1
  • زمان:3 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس قصد داریم تا علاوه بر تشریح مبانی این رویکرد و استفاده از نرم افزار MS Project، با ارائه مثال هایی واقعی و کاربردی از مراحل مختلف انجام کار و همچنین درک اهمیت مدیریت هزینه های پروژه، فواید، مشکلات و موانع پیاده سازی این رویکرد مدیریتی در کشور ایران را مورد بررسی قرار دهیم. مدیریت پروژه یک فرایند پویا است که با یک برنامه زمان بندی اولیه آغاز می شود اما در اجرا، این برنامه اولیه تغییر می یابد. یک مدیر پروژه موفق با تعیین Milestone های مختلف در تلاش است تا پروژه را در مسیر درست یعنی اتمام پروژه در زمان و بودجه مقرر شده هدایت کند. مدیریت ارزش کسب شده (Earned Value Management) یکی از ابزارهای وقوع این امر به شمار می رود.
دوره آموزش مدیریت ارزش کسب شده EVM در مدیریت پروژه با ام اس پروجکت MS Project دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کامبیز کردانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت ارزش کسب شده EVM در مدیریت پروژه با ام اس پروجکت MS Project را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهار

بسيار مختصر و مفيد

مهدی

یه آموزش جامع، کامل و نرم افزاری بود. مدرس خوب بودند و تسلط شون روی موضوع عالی بود و مثال هایی که میزدند جامعیت داشت.

بهاره

یه بخشی از آموزش رو دیدم. من رشته ام صنایع بود نحوه تدریسشون انقدر عالی بود که من ارتباط گرفتم.

محمد علی

ایشون فوق العاده درس میدند. مطالب کاربردی در زمان مناسب و با قیمت مناسب.

مینا

کوتاه و مفید بود نکته های خیلی اصلی رو مطرح کرده بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی