اطلاعات دوره
آموزش تئوری ها و تعاریف مدیریت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تئوری ها و تعاریف مدیریت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس با هدف آشنایی دانشجویان با علم مدیریت در نظام بهداشت و درمان شکل گرفته است و از جنبه های مختلف به تشریح وظایف مدیر و مدیریت به طور عام و سپس تشریح وظایف مدیران در نظام بهداشت و درمان، خصوصیات نظام بهداشت و نحوه عرضه خدمات بهداشتی و درمانی در ایران و همچنین در سازمان های بین المللی و مدیریت مالی این بخش می پردازد. بخشی از این آموزش در خصوص مدیریت در سازمان بیمارستان، نحوه شکل گیری و احداث بیمارستان و قرارگیری فضاهای مختلف بیمارستانی است.
دوره آموزش تئوری ها و تعاریف مدیریت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آزیتا سالاریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تئوری ها و تعاریف مدیریت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mry.sabour

سلام و عرض احترام و تشکر نسبت به عوامل فرادرس. برای کسایی که در بخش درمان میخوان شاغل بشن بخصوص با توجه به نزدیک بودن استخدامی سازمان تامین اجتماعی مطالعه درس مدیریت ضروری میباشد و معمولا کسانی که در رشته های گروه پزشکی تحصیل کردن پایه قوی ای در این درس ندارن و دچار سردر گمی هستن من به همه این دوستان مشاهده این درس با آموزش خوب خانم سالاریان رو پیشنهاد میکنم برای خودم باعث شد نسبت به این درس ذهنیت پیدا کنم و سرعت مطالعه در این درس برام افزایش پیدا کرد .فقط اگر نمونه سوال و تست هم کار میشد عالی میشد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی