اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روانشناسی صنعتی و سازمانی - امنیت و سلامت شغلی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی صنعتی و سازمانی - امنیت و سلامت شغلی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:صبانه بهاروند4.5
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روانشناسی صنعتی و سازمانی، یک رشته بسیار کارآمد در محیط صنعت و سازمان است که در صد سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و نیاز به حضور یک کارشناس روانشناسی صنعتی و سازمانی جهت بالا بردن بهره وری در سازمان، توانایی چیره شدن بر رقبا و حفظ حداکثری سهم بازار، دغدغه همیشگی بسیاری از سازمان ها و شرکت ها در عرصه رقابت، بیش از پیش احساس می شود. ماهیت دوگانه روانشناسی صنعتی و سازمانی به لحاظ علم رفتار و اصول روانشناختی در محیط کار، زمانی کارآمدتر است که بخواهیم در محیط کار روابط سالم تر و اثربخش تری داشته باشیم. ما در این آموزش قصد داریم تا روانشناسی صنعتی و سازمانی - امنیت و سلامت شغلی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش روانشناسی صنعتی و سازمانی - امنیت و سلامت شغلی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صبانه بهاروند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی صنعتی و سازمانی - امنیت و سلامت شغلی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فریما

اطلاعات مفیدی آموزش داده شد.سلامت و بهداشت شغلی بحث بسیار مهمی است که میبایست به آن توجه لازم کرد.با تشکر ازمدرس گرامی

بختیاری

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه برای آموزش های عالیتون بنده این آموزش را مشاهده کردم و واقعا از آن راضیم و به تمامی دانشجویان و کسانی که قصد آپلای دارند بشدت توصیه میکنم چون راجب این موضوع مهم در دانشگاه ها اصلا آموزشی نمیدهند و لازم است افراد انرا فراگیرند. با تشکر دوباره از تمامی زحمات شما چون فرادرس عالی ترین مرجع یادگیری نرم افزارهای تخصصی با کم ترین هزینست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی