اطلاعات دوره
آموزش پاداش پروژه در سازمان های ماتریسی
مسیر آموزشی

آموزش پاداش پروژه در سازمان های ماتریسی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی فردوسی جهرمی4.9
  • زمان:1 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ساختار اغلب سازمان های ایرانی، ماتریسی است. معمولا بعد از تدوین دستورالعمل مدیریت و کنترل پروژه در این سازمان ها مشکلی به وجود می آید که اغلب سازمان ها با آن مواجه هستند. اجرای این دستورالعمل مستلزم تغییراتی است که عملی شدن آن ها مانند هر نوع تغییر دیگری، با مقاومت ذاتی کارکنان همراه است. بنابراین، در اینجا خلا وجود یک نظام انگیزشی برای اجرایی شدن دستورالعمل و در نتیجه تحقق اهداف پروژه و سازمان احساس می شود. این فرادرس در صدد پاسخگویی به این خلا انگیزشی، مدلی را برای پیاده سازی نظام پاداش پروژه در سازمان های ماتریسی ارائه می کند. تدریس کنترل پروژه در دانشگاه ها عموما بر مبنای استاندارد PMBOK صورت می پذیرد که مبحث انگیزش در این استاندارد در ذیل حوزه مدیریت منابع مورد بحث قرار گرفته است.
دوره آموزش پاداش پروژه در سازمان های ماتریسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی فردوسی جهرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پاداش پروژه در سازمان های ماتریسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

بسیار عالی بود مختصر و مفید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی