اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهندسی فاکتورهای انسانی – ارگونومی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی فاکتورهای انسانی – ارگونومی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مژگان مباشری0
  • زمان:3 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در بسیاری از صنایع، مهندسی فاکتورهای انسانی به عنوان وسیله‌ای برای کم کردن آسیب‌های شغلی و میزان حق بیمه پرداختی برای کارگران است. دانش ارگونومی یا مهندسی فاکتورهای انسانی، علمی است که یادگیری آن نه تنها بر سطح علمی انسان می‌افزاید بلکه به کار بردن این علم در زندگی روزمره و کارهای روزانه توسط هر فرد، می‌تواند در سطح سلامت و ایمنی فرد تاثیرگذار باشد و از آسیب‌های بسیاری جلوگیری نماید. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه ارگونومی مناسبی داشته باشیم و چگونه ماشین و محیط کار را برای داشتن کاری ایمن، استفاده نماییم.
دوره آموزش مهندسی فاکتورهای انسانی – ارگونومی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مژگان مباشری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی فاکتورهای انسانی – ارگونومی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی