اطلاعات دوره
آموزش مدیریت زنجیره تامین پایدار Sustainable Supply Chain – مقدمات و مبانی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت زنجیره تامین پایدار Sustainable Supply Chain – مقدمات و مبانی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زنجیره تامین پایدار مجموعه ای از سازمان ها و شرکت های تولیدی یا خدماتی است که به سه بعد محیط زیست (تحت عنوان زنجیره تامین سبز)، اجتماع و اقتصاد، توجه ویژه دارند. به عبارت دیگر، مدیریت زنجیره تامین پایدار عبارت است از مدیریت استراتژیک جریان های مواد و اطلاعات مالی از تامین کننده تا مشتری به نحوی که منابع طبیعی، حقوق اجتماعی افراد و منابع مالی سازمان ها را تا حد امکان محفوظ نماید.
دوره آموزش مدیریت زنجیره تامین پایدار Sustainable Supply Chain – مقدمات و مبانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر زهره ملامحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت زنجیره تامین پایدار Sustainable Supply Chain – مقدمات و مبانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امین

تسلط مدرس خیلی خوب و عالی بود.

ناصر

از نظر بیان و محتوا خوب بود البته آموزش کامل ندیدم ولی تا اونجایی که دیدم به نظر مناسب هست.

محمد

آموزش به طور کلی خوب بود. یه جاهایی توضیحات ارائه شده کلی بود ولی مورد استفاده بود. اگر برای توضیح دادن از شکل بیشتری استفاده میکردن خیلی بهتر میشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی