اطلاعات دوره
آموزش رهبری مثبت گرا – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش رهبری مثبت گرا – به زبان ساده

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر محمد فروهر4.6
  • زمان:2 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهم ترین رکن سازمان ها که سهم زیادی در شکست و موفقیت سازمان ها دارد، رهبری است. هنرهای رهبران موثر نیز این است که بتوانند با اقداماتی به ظاهر ساده اما تاثیر گذار اهداف خودشان و سازمانشان را محقق کنند. در این فرادرس ضمن تشریح هریک از راهبردها در قالب بیان مبانی نظری و پژوهشی به بیان فعالیت هایی پرداخته می شود که با استفاده از آن ها می توان به پیاده سازی این راهبردها پرداخت. علاوه بر این در پایان هریک از فرادرس ها به یک سری سوالات تشخیصی اشاره می شود که از طریق آن می توانید میزان و درجه ای را که به عنوان رهبر مثبت گرا قادر بوده اید به ترویج این راهبردها بپردازید را مورد ارزیابی قرار دهید.
دوره آموزش رهبری مثبت گرا – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد فروهر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رهبری مثبت گرا – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد فروهر

با عرض سلام و احترام خدمت فرادرسی های عزیز از اینکه این آموزش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته خرسندم. در پاسخ به فرادرسی عزیز اقا هادی، عرض کنم که بخشی از ایده های مربوط به مثبت گرایی و رهبری مثبت گرا را در دوران سربازی حین صحبتهای خودمانی با سرهنگ بخش مربوطه مان در میان میگذاشتم، ابتدا ایشان باتوجه به آموزه های سنتی که باید سفت و سخت گرفت و همه چیز را تحت کنترل داشت برخورد میکردند، بعد از مدتی متوجه شدم که رفتار ایشان بسیار تغییر کرده و سربازها اشتیاق و تمایل بیشتری به کار کردن برای ایشان دارند. روابط و رفتار ایشان به شکل محسوسی نرم تر و مثبت تر شده بود و میشد فهمید که مثبت گرایی روی ایشان تاثیر داشته است. همانطور که در بخشهای مختلف این آموزش نیز اشاره شده پژوهشهای مختلف از کاربردی بودن و موثر بودن رهبری مثبت گرا حمایت میکنند. به امید روزی که سازمانهای ما بیش از گذشته به جای بهتری برای کارکردن تبدیل شوند و بتوانند تاثیر مثبت بیشتری روی مشتریان خود داشته باشند.

عبداللطیف

من از این آموزش راضی بوذم. ممنون از سایت خوب فرادرس

هادی

با سلام و خسته نباشید خدمت تیم فرادرس و آقایفروهر. آموزش هاتون عالی بود و روی من و دوستانی که از این آموزش های پربار و مفید شما استفاده کرده ان تاثیر بسزایی گذاشته است.آموزش های شما کامل بوده و نیازی به نقد من حقیر ندارد ولی اگر امکان دارد آموزش های دیگری نظیر اصول مدیریتی را تهیه فرموده تا بنده و دیگر دوستان از آن استفاده نماییم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی