اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت فروش و تحویل
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت فروش و تحویل

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سمیه حضوری5
  • زمان:11 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش به ما کمک می کند به مهارتی برسیم که بتوانیم مدیران فروش کارآمدتری را در اسرع زمان و با حداقل هزینه تربیت کنیم، دانش خود را در این حوزه توسعه دهیم، به بینش قوی دست یابیم و در نهایت به مهارت های لازم دسترسی پیدا کنیم که نه تنها رویکرد ما نسبت به فروش و مدیریت فروش بسیار متحول می گردد، بلکه قادر به تصمیم گیری های قدرتمندی در این حوزه نیز می شویم. در این آموزش سعی شده است مفاهیم فروش با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا دانشجویان، کاربردهای آن را در بازاریابی به صورتی ملموس درک کنند. در پایان هر درس با ارائه سوال های مرتبط و تمرین های کاربردی تلاش شده درک عمیق تر و تحلیلی این مفاهیم برای دانشجویان تسهیل گردد.
دوره آموزش مدیریت فروش و تحویل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه حضوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت فروش و تحویل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صالح

دسته بندی مطالب خوب بود، توضیحات با دقت به همراه جزئیات توسط مدرس ارائه شد. تسلط ایشان روی مطالب خوبه و همه اینها باعث میشه با آموزش ارتباط خوبی برقرار کنی و مطالب درک کنی.

مهمان

دستتون درد نکنه خداقوت ممنونم ازتون

سیامک

من بیش از بیست پکیج از فرادرس خریدم، این مورد از آموزش های جامع و کاربردی بود؛ واقعا خداقوت باید بهشون بگم

هادی

لطفا تمامی آموزش های مدیریت بازرگانی رو به همین استاد مربوطه خانم حضوری بدید تدریس کنن. دمشون گرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی