اطلاعات دوره
آموزش مدیریت نوآوری – سازماندهی و مدیریت ایده و خلاقیت در سازمان
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت نوآوری – سازماندهی و مدیریت ایده و خلاقیت در سازمان

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کسب و کارهای امروزی برای اینکه بتوانند در بلندمدت به فعالیت خود ادامه دهند و دچار افول نشوند نیاز به خلاقیت و نوآوری دارند. بنابراین مدیریت نوآوری، مسئول سازماندهی و مدیریت برنامه هایی است که ایده های جدید را برای اهداف نوآوری جمع آوری، اصلاح و ارائه می کنند. این می تواند در هر در سازمانی و یا در هر بخش کسب و کار و یا بخش عمومی اتفاق بیافتد. خلاقیت، قابلیت ذهنی افراد برای ایجاد فکر و ایده جدید و نوآوری، عملی کردن آن ایده یا مفهوم جدید است. در این آموزش سعی می شود تا شناسایی، معرفی اصول خلاقیت و نوآوری، راه های ایجاد تفکر خلاق به علاقه مندان و صاحبان کسب و کارهای کوچک، چگونگی مدیریت کردن کسب و کارها و فرایندهای نوآور در سازمان ها را آموزش داد تا با توسعه و رشد کسب و کارهای کوچک و فعال در کشور، موتور توسعه اقتصادی کشور با قدرت تر از گذشته بچرخد.
دوره آموزش مدیریت نوآوری – سازماندهی و مدیریت ایده و خلاقیت در سازمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نازنین تیموری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت نوآوری – سازماندهی و مدیریت ایده و خلاقیت در سازمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مرتضی

معلم بودن یک چیز هست، دکتری یک رشته بودن یک چیز دیگر.

رسول

70، 80 درصد نیاز من رو برطرف کرد. فیدبک خیلی خوبی داشت.

نسیم

کامل دیدم، خوب بود مطالبی که بیان میشد اون کلیت رو میگفت من خودم راضی بودم، چون در این زمینه کتاب هم خونده بودم با دیدن این آموزش هم کلیات موضوع رو دریافت کردم، البته میتونه جنبه های تکمیلی بیشتری هم داشته باشه ولی برای کسی که میخواست کلیات موضوع رو بدونه مناسب بود.

سید محمد

تنها موردی که توش دیدم، این بود که صرفا یه تدریس خشکیه و به نظرم اگه از انیمیشن های مربوط یه آموزش اسفاده می شد؛ می تونست خیلی جذاب تر باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی