اطلاعات دوره
آموزش مدیریت سبد پروژه Portfolio Management
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت سبد پروژه Portfolio Management

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به روند رو به رشد پروژه هایی در ابعاد بسیار گسترده و عظیم، به ویژه در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در کشور و همچنین با در نظر گرفتن این که بسیاری از پروژه های در حال اجرا در این حوزه، نیاز به برنامه ریزی و کنترل با رویکردی فراتر از یک پروژه دارند و گاهی در تعریف و جایگاه یک برنامه و طرح قرار می گیرند، اهمیت مطرح ساختن استاندارد مدیریت پورتفولیو (Portfolio) آشکار می شود. استاندارد مدیریت پورتفولیو، نیاز به مجموعه ای از فرایندها را مورد توجه قرار می دهد که منجر به اقدامات مطلوب در زمینه مدیریت پورتفولیو می شوند.
دوره آموزش مدیریت سبد پروژه Portfolio Management دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیده روزیتا ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت سبد پروژه Portfolio Management را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

مطابق با رشتم بود، ایرادی نداشت ولی من چون بلد بودم فک کردم شاید اطلاعات بیشتری دریافت کنم.

علی

آموزش خوب و مناسبی بود. در حد تئوری واقعا خوب بود.

حمید

آموزش خوبی بود و مدرس تسلط لازم و کافی رو به موضوع داشتند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی