اطلاعات دوره
آموزش آمادگی برای آزمون جی مت GMAT
مسیر آموزشی

آموزش آمادگی برای آزمون جی مت GMAT

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پیمان پیروان5
  • زمان:10 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مغز انسان از خیلی جهات شبیه یک ماهیچه بوده و به شدت قابل پرورش است. خود را با محرک‌هایی که به آن وارد می‌شوند، هماهنگ می‌کند و مانند بدن یک ورزشکار، توانایی تغییر و رسیدن به فرم مطلوب را دارد. در این فرادرس با استفاده از روش‌های نوین و قاعده‌مند مبتنی بر دو دهه سابقه تدریس، با حل تست‌های متنوع از آزمون‌های GMAT بین‌المللی به شما می‌آموزیم که چگونه ضریب هوشی خود را افزایش داده و به آمادگی مطلوب آزمون برسید.
دوره آموزش آمادگی برای آزمون جی مت GMAT دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیمان پیروان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمادگی برای آزمون جی مت GMAT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یگانه زهرا

عالی بود ممنون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی