اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نظام های اداره امور عمومی تطبیقی (مدیریت دولتی و علوم سیاسی) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نظام های اداره امور عمومی تطبیقی (مدیریت دولتی و علوم سیاسی) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:شهین قاسمی0
  • زمان:5 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در درس مدیریت تطبیقی در مقطع کارشناسی، دانشجویان تا حدودی با نحوه مدیریت کشورهای مختلف آشنا شده اند. در این درس که برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت دولتی و علوم سیاسی در نظر گرفته شده است، هدف اصلی، آشنایی دانشجویان با فرایند ساخت مدل های اداری و سیاسی برای انجام مطالعه تطبیقی نظام های سیاسی و اداری است. در این درس با تاکید بر اداره امور عمومی (مدیریت دولتی) به عنوان یک رشته مطالعاتی، با چارچوب های مطالعات تطبیقی و مفاهیم تحول سیستم های سیاسی آشنایی می شویم و در ادامه مقایسه ای میان مدیریت دولتی کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه انجام می گردد و در انتها به نقش بوروکراسی در سیستم های سیاسی پرداخته می شود.
دوره آموزش نظام های اداره امور عمومی تطبیقی (مدیریت دولتی و علوم سیاسی) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط شهین قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظام های اداره امور عمومی تطبیقی (مدیریت دولتی و علوم سیاسی) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی