اطلاعات دوره
آموزش توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان ها بر اساس ایزو ISO 26000
مسیر آموزشی

آموزش توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان ها بر اساس ایزو ISO 26000

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ابوذر کردی4.9
  • زمان:1 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طی چند سال گذشته، گرایش سازمان ها به مسئولیت اجتماعی بیشتر شده است. همه گیری کرونا ثابت کرد که مسئولیت اجتماعی شوخی بردار نیست و همه سازمان ها باید در این کار مشارکت نمایند. مسئولیت اجتماعی برای شرکت ها، کنش مندی و سود به همراه داشته و باعث افزایش برندینگ سازمان می گردد. امروزه مسئولیت اجتماعی دارای ارزش خاصی در بین شرکت ها و نهادهای اجتماعی است، به طوری که همزمان با مشارکت شرکت ها در مسئولیت اجتماعی، میزان سودآوری آن ها نیز بیشتر می شود. در این فرادرس سعی کرده ایم بر اساس استاندارد ایزو 26000 به زبانی ساده و بر اساس تجربه هایی که در شرکت های ایرانی داشته ایم، به تشریح مباحث مسئولیت اجتماعی بپردازیم.
دوره آموزش توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان ها بر اساس ایزو ISO 26000 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوذر کردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی سازمان ها بر اساس ایزو ISO 26000 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی