اطلاعات دوره
آموزش شناخت صنعت گردشگری – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش شناخت صنعت گردشگری – به زبان ساده

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسین مقصودی4.9
  • زمان:2 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

صنعت گردشگری امروزه نقش مهمی در اقتصاد کشورها ایفا می کند. این صنعت با بهره گیری از ظرفیت های انعطاف پذیر خود در بخش های صنعتی، انسانی، فرهنگی، سیاسی و زیست محیطی به یکی از گسترده ترین صنایع روز دنیا تبدیل شده است. تنوع مزیت های این صنعت نقطه اتکایی برای توجه هر چه بیشتر به آن از سوی جوامع مختلف جهان است. کشور ما با داشتن ظرفیت های تاریخی در بخش جاذبه ها و همچنین بهره گیری از اقلیم مختلف، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در سطح دنیا است. به همین سبب در سال های اخیر جریان سیاست گذاری کشور به سوی حمایت از ظرفیت های صنعت گردشگری سوق داده شده است.
دوره آموزش شناخت صنعت گردشگری – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین مقصودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناخت صنعت گردشگری – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهرناز

خیلییییی خوب بود، ممنون از فرادرس

مهسا هاشمی پور

بسیار عالییی بود، ممنون از فرادرس

محمد خدابخشی

با تشکر از مجموعه فرادرس بابت تهیه این محصول بی نظیر، بسیار مفید و جامع بود

عادل محمودی

به شدت مشتاق فراگیری گردشگری و منتظر آموزش بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی