اطلاعات دوره
آموزش فروش رابطه ای – بازاریابی وابسته Affiliate Marketing
مسیر آموزشی

آموزش فروش رابطه ای – بازاریابی وابسته Affiliate Marketing

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد باقری4.6
  • زمان:13 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای تجارت، بازاریابی شریان حیاتی یک کسب و کار است. در این صنعت روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها بازاریابی وابسته است. بازاریابی وابسته به نوعی برون سپاری فروش محصولات یک شرکت به افراد دیگر است. در این فرادرس، ابتدا بازاریابی وابسته تشریح شده است و ملزومات آن توضیح داده می شود، سپس با فرض آماده بودن ملزومات، اقدام به سنجش شرایط و آماده سازی محیطی، عناصر مربوط به بازاریابی وابسته، رعایت نکات مهم و اقدام به بازاریابی وابسته می گردد. در پایان نیز مشکلات و اشتباهات رایج در این روش که موجب کوتاهی عمر یک بازاریابی وابسته می شود توضیح داده می شود تا بر اساس تجربیات مجریان موفق بتوان از صنعت و کسب و کار بازاریابی وابسته صیانت کرد.
دوره آموزش فروش رابطه ای – بازاریابی وابسته Affiliate Marketing دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فروش رابطه ای – بازاریابی وابسته Affiliate Marketing را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مازیار

آموزش خوبی بود.

حمید

آموزش خوبی بود.استاد خیلی خوب تدریس می کردند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی