اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل بلوغ مدیریت پروژه سازمانی OPM3 – مبانی و مقدمات
مسیر آموزشی

آموزش مدل بلوغ مدیریت پروژه سازمانی OPM3 – مبانی و مقدمات

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:اکبر نجف زاده4.5
  • زمان:3 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم ترین ابداعات موسسه بین المللی مدیریت پروژه (PMI)، ایجاد الگویی جهت اندازه گیری میزان بلوغ سازمان های پروژه محور تحت عنوان Organization Project Management Maturity Model یا به اختصار OPM3 است که تاثیر فراوانی در مدیریت پروژه دارد. مدل بلوغ مدیریت پروژه سازمانی بیانگر این موضوع است که فرایندهای مدیریت پروژه شامل: فرایندهای آغازین، برنامه ریزی، اجرا، کنترل و اختتام هستند که در استاندارد دانش جامع مدیریت پروژه (PMBOK) به آن ها اشاره شده و در مدیریت سبد پروژه ها (پرتفولیو) نیز قابل دستیابی هستند. در این درس ابتدا به بیان کلیات و مفاهیم بنیادین مدل بلوغ مدیریت پروژه سازمانی پرداخته شده و پس از بیان ساختار، چارچوب و کاربرد این مدل، نحوه امتیازدهی به آن تشریح خواهد شد. در پایان نیز عناصر کلیدی مدل شامل: دانش، ارزیابی و بهبود بیان می گردند.
دوره آموزش مدل بلوغ مدیریت پروژه سازمانی OPM3 – مبانی و مقدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اکبر نجف زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل بلوغ مدیریت پروژه سازمانی OPM3 – مبانی و مقدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

با عرض سلام و تشکر جهت سایت عالیتون. این آموزش واقعا برای یه مدیر سازمان یا یه مهندسی صنایع خوب و کاربردی هستش. اون چیزی رو که یک مدیر یا مهندس صنایع در این زمینه لازمه بلد باشه رو شامل میشه . تو این دوره آموزشی کاملا کاربردی و مثال متنوع بیان شده که به خوبی زوایای مختلف OPM3 رو مطرح کرده و به تشریح اونا پرداخته بنحوی که نیاز بنده رو کاملا برطرف کرد. ممنون.

سحر مرادی

محتوای اموزش کامل بود , مدرس بیان خوبی داشتن و نیازهای من رو برطرف کرد. متشکرم از مدرس و فرادرس

آرزو رستمی

سلام. من در این زمینه پیش زمینه کمی داشتم و برای رفع ابهاماتم این دوره آموزشی رو تهیه کردم. جزئیاتی که هیچ وقت نمیدانستم رو استاد خوب توضیح می دادند و روش تدریس خیلی عالی بود. فقط پیشنهاد می کنم با توجه به بروز شدن هر کدوم از دوره های آموزشی موجود و مباحث آنها , مجموعه فرادرس آموزش ها رو بتونه در صورت امکان بروز رسانی کنه. ممنون از مجموعه فرادرس. عااااالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی