اطلاعات دوره
آموزش بازاریابی صنعتی پیشرفته – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی صنعتی پیشرفته – جامع و کاربردی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحیده حاجی حسنی3.9
  • زمان:14 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس می خواهیم به آموزش مبحث بازاریابی صنعتی پیشرفته که از دروس مقطع دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش مدیریت بازاریابی است، بپردازیم. این درس در ادامه مبحث بازاریابی صنعتی است. در این آموزش سعی شده مخاطب با مدیریت بازاریابی صنعتی و نقش آن بیشتر آشنا شود و همچنین تلاش بر این است که در زمینه قیمت گذاری، روش های گسترش بازار و بازاریابی محصولات جدید در بازاریابی صنعتی اطلاعات کاملی ارائه شود و دانشجو با مبحث بسته بندی صنعتی، توزیع کالای صنعتی و مدیریت نیروی فروش، آشنایی پیدا کند. مفهوم بازارهای صنعتی هم در سطح ملی و هم در سطح جهانی قابل طرح است که در این فرادرس هر دو مورد هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی بررسی شده و تجزیه و تحلیل شرکت های مختلف داخلی و بین المللی انجام گرفته است.
دوره آموزش بازاریابی صنعتی پیشرفته – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحیده حاجی حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی صنعتی پیشرفته – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی