اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی مونتاژ تابلو برق
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی مونتاژ تابلو برق

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مونتاژ تابلو‌ برق کاری جذاب، پر‌درآمد و در عین حال بسیار حساس است که کوچکترین بی‌مبالاتی در آن می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بار آورد و این موضوع، اهمیت آموزش اصولی در این زمینه را دوچندان می‌کند. هدف این آموزش در مرحله اول آشنایی با المان‌های استفاده شده در تابلو برق است و پس از آشنایی با المان‌ها، هنرجو می‌‌تواند یک تابلو برق را به تنهایی طراحی کرده و با استفاده از مطالب کلیدی گفته شده در مباحث، تابلو برق را مونتاژ کند و آن را برای نصب آماده کند. در این فرادرس سعی شده مراحل طراحی و مونتاژ تابلو‌ برق به زبانی ساده و روان بیان شود.
دوره آموزش مقدماتی مونتاژ تابلو برق دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن محمدزاده برزگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی مونتاژ تابلو برق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین

خیلی عالی و کاربردی بود و راهکارهای جالب و مناسبی ارائه می کردند، نقل کلام رو مطرح می کردند و مطالب به صورت فشرده آموزش داده میشد.

سروش

برای یکسری نکات تکمیلی گرفتم که واقعا هم ازش بهره بردم. عالی بود.

پوریا

اصطلاحات رو بیشتر ارائه میکردن، میتونست کامل تر باشه.

جواد

نگاه کردم، مدرس خیلی خوب توضیح میدادن.

امین

آموزش خیلی خوبی و کاربردی بود. ممنونم از فرادرس بابت آموزش های عالی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی