اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی STM32 میکروکنترلر ARM + پروژه های عملی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی STM32 میکروکنترلر ARM + پروژه های عملی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :43 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی پورحسین4.3
  • زمان:5 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، به راه اندازی میکروکنترلر ARM ساخت شرکت ST، سری F1 پرداخته شده است و بخش های اساسی میکروکنترلر توسط نرم افزار STM32CubeMX ،KEIL و توابع HAL راه اندازی و بررسی و در انتهای هر بخش یک پروژه عملی جهت تفهیم موضوع انجام شده است. برای مثال راه اندازی ماژول SIM800 و ارسال و دریافت و تحلیل SMS در بخش UART.
دوره آموزش مقدماتی STM32 میکروکنترلر ARM + پروژه های عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی پورحسین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی STM32 میکروکنترلر ARM + پروژه های عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

راضی بودم، خوب بود پروژه محور بود بسیار عالی درس میدادند و کد زنی می کردند فقط مباحث تئوری وار نبود.

رامین

بسیار بسیار عالی بود . کاملا پروژه محور و عملی و کار راه بنداز.

a

این درس را من سرعت ۲ برابر گوش دادم راندمانم بهتر بود.

طاهره

سلام خدمت استاد گرامی این آموزش سوالی داشتم. در مبحث lcd کاراکتری اگر بخواهیم کتابخانه نوشته شده را به حالت راه اندازی چهارسیمه تغییر دهیم، بایستی چه تغییراتی در کدها اعمال شود؟ با تشکر

عرفان

به نظر من که آموزش خییلی خوبی بود، البته من با میکروکنترلرهای AVR آشنا بودم و با مفاهیم اولیه آشنایی داشتم و تنها میخواستم با ابزار ARM آشنا شم. به نظرم این آموزش برای کسایی که یکم آشنا باشن با میکرو بسیار مفیده و اختصارش هم کاملا مناسب هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی