اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گیت های منطقی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش گیت های منطقی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گیت‌های منطقی، به عنوان عناصر اصلی در الکترونیک دیجیتال، برای انجام عملیات منطقی بر روی سیگنال‌های دیجیتال استفاده می‌شوند. این گیت‌ها، پایه‌ی الکترونیک دیجیتال هستند به طوری که با یادگیری این گیت‌ها، شما به درک عملکرد و وظیفه مدارهای الکترونیکی پیچیده‌، مانند میکروپردازنده‌ها، میکروکنترلرها و… دست پیدا می‌کنید و می‌توانید مدارهای منطقی ساده و پیچیده‌ را طراحی و پیاده‌سازی کنید. ما در این آموزش قصد داریم تا گیت‌های منطقی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. 
دوره آموزش گیت های منطقی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گیت های منطقی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

واقعا عالی بود کوتاه، مختصر و البته مفید

محمد

عالی سپاسگزارم

tahereh

امورشی رایگان و مختصر و مفید بخصوص برای دانشجویانی که در حال یادگیری درس مدار منطقی هستند . من خودم تو این درس بخاطربیان بد استادمون مشکل داشتم و کاش فیلم های فرادرس را اون موقع میدیدم تا انقدر در دوران دانشجویی از درس شیرین مدار منطقی بدم نمیومد. خوبی چنین اموزشهای سلیس و روان که در فرادرس به وفور یافت میشه این هست که هر دانشجو علاوه بر استادش میتونه به راحتی در منزل یک استاد داشته باشه که در فیلم بهش درس را بخوبی توضیح میده و دغدغه شب امتحان و یادگیری درس و نمره و ... را نخواهد داشت. برای یادگیری سریع و اسان گیت های منطقی این فیلم پیشنهاد میشه. ممنون فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی