اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناخت منابع تغذیه سیستم های LVDC و LVAC در پست های فشار قوی
مسیر آموزشی

آموزش شناخت منابع تغذیه سیستم های LVDC و LVAC در پست های فشار قوی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از موضوعات مهم و حیاتی در ایستگاه های برق فشار قوی، نیاز به منابع تغذیه برای رله های حفاظتی است که علی رغم کارایی و قیمت بالایی که دارند، بدون تغذیه لازم، کارایی مناسبی ارائه نمی کنند. در ایستگاه های برق فشار قوی، سیستم DC توسط باتری های ساکن و شارژرهای متصل به آن تامین می شود. شناخت باتری های ساکن و طرز نگهداری آن ها، امری مهم و حیاتی است، چرا که این سیستم ها در بدترین تراژدی بهره برداری از ایستگاه، به کمک سیستم آمده و تغذیه تجهیزات حساس را به عهده می گیرد. در این آموزش به تشریح باتری های ساکن، شارژرها و تابلوی توزیع DC پرداخته شده تا دانشجویان و کارشناسان بهره برداری و تعمیرات به راحتی به نکات کلیدی این تجهیزات دسترسی داشته باشند و بتوانند به درستی از آن ها استفاده نمایند.
دوره آموزش شناخت منابع تغذیه سیستم های LVDC و LVAC در پست های فشار قوی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی نوریان کوچکسرایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناخت منابع تغذیه سیستم های LVDC و LVAC در پست های فشار قوی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صبا

نمونه مشابه این آموزش رو جایی ندیده بودم، زمان خوبی داشت توضیحات مدرس در سطح متوسط بود و سرفصل هایی که عنوان کرده بودند با تدریس مطابقت داشت.

مجتبی

سلام خواستم تشکر کنم از مهندس کوچکسرایی بابت این اموزش خوبشون که مثلش نیس ان شالله اموزش های بیشتری ببینیم ازتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی