اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پی اسپایس – شبیه سازی و تحلیل مدارهای الکتریکی و الکترونیکی با PSpice
مسیر آموزشی

آموزش پی اسپایس – شبیه سازی و تحلیل مدارهای الکتریکی و الکترونیکی با PSpice

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :10 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مصطفی کاتبی4.8
  • زمان:3 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ساخت و بررسی مدارهای الکترونیکی به صورت عملی زمان بر، هزینه بر و طاقت فرسا است. از این رو نرم افزارهای شبیه سازی کامپیوتری برای شبیه سازی مدارها طراحی شدند. در واقع فاصله بین تحلیل نظری مدار تا ساخت عملی آن را شبیه سازی پر می کند. یکی از معروف ترین نرم افزارها در این حوزه، نرم افزار PSpice است که برای شبیه سازی مدارها در فرکانس های میانی بسیار مناسب می باشد. این نرم افزار با استفاده از امکاناتی که دارد شبیه سازی ها را به گونه ای انجام می دهد که اختلاف ناچیزی با واقعیت دارد و در صورت پیاده سازی عملی به جواب یکسانی با شبیه سازی خواهید رسید.
دوره آموزش پی اسپایس – شبیه سازی و تحلیل مدارهای الکتریکی و الکترونیکی با PSpice دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی کاتبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پی اسپایس – شبیه سازی و تحلیل مدارهای الکتریکی و الکترونیکی با PSpice را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سوزان

از نکاتی که استاد ریز به ریز گفتن بسیار استفاده کردم خیلی جذبش شدم.

جمال

مدرس خیلی فن بیان جالب و جذابی داشت. با این آموزش کارم راه افتاد و به آموزش دیگه ای احتیاج نداشتم.

علی

برای دو ترم پیش این آموزش رو تهیه کردم و توی طراحی پروژه خیلی ازش استفاده کردم.

ارش

ترم قبل بنده از این آموزش استفاده کردمو به نظرم برخی اصطلاحات انگلیسی رو درست تلفظ نمی کردن ولی به تدرس و نحوه آموزششون نمیشه ایرادی گرفت چون واقعا خوب بود. سرفصل های مطرح شده برای رشته من که معماری انرژی هست خوبه و لی جای کار داره و میشه با ارائه آموزش های تکمیلی و پیشرفته امکان بهره مندی بیشتری رو فراهم کرد. پیشنها میکنم مباحث آنالیز رو دقیق تر توضیح بدین.

بهشاد

آموزش به گونه ای هست که انگار به صورت مرحله ای آموزش میدن و مرحله اول رو به خوبی آموزش میدن ولی نیاز هست که مراحل بعد در قالب آموزش تکمیلی و پیشرفته به این آموزش افزوده شود. مفاهیم مقدماتی رو به خوبی یاد گرفتم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی