اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی مدارات الکتریکی با ارکد OrCAD
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی مدارات الکتریکی با ارکد OrCAD

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدحسین سعادت فر4.3
  • زمان:2 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه مدل سازی و شبیه سازی کامپیوتری جزئی جدایی ناپذیر از تمامی علوم و فنون گشته است. طراحی مدارات الکتریکی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. شبیه سازی مدارات الکتریکی علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه و زمان تست و آزمون، این امکان را در اختیار ما قرار می دهد که بتوانیم رفتار بخش هایی از مدار را رصد کنیم که در عمل نیازمند تجهیزات گران قیمت بوده و حتی بعضا غیر ممکن هستند. بهینه سازی پارامترها در مدارهای غیرخطی و پیچیده یکی دیگر از مسائلی است که یکی از بهترین راه حل های آن استفاده از شبیه سازی است. در این آموزش به قابلیت های ویژه و منحصر به فردی که نرم افزار OrCAD Capture جهت شبیه سازی مدارات الکتریکی در اختیار ما قرار می دهد خواهیم پرداخت.
دوره آموزش شبیه سازی مدارات الکتریکی با ارکد OrCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین سعادت فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی مدارات الکتریکی با ارکد OrCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

این آموزش باعث شد در بین افراد با تجربه خیلی عالی عمل کنم.

علی

خیلی خوب و کامل توضیح داده شده بود نرم افزار و خیلی کاربردی بود این نحوه آموزش.

علی

آموزش کاملی بود و برای جمع بندی کامل بود.

سید روح الله

آموزش خوبی بود، کار کردن با نرم افزار رو آموزش میداد و کمک کننده بود.

محمدمحسن

یه آموزش خوب، مختصر و مفید که تمام موارد گفته میشه و استاد بدون اتلاف وقت اصل موضوع رو درس میدند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی