اطلاعات دوره
آموزش الکترومغناطیس 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش الکترومغناطیس 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر متین هنردوست3.8
  • زمان:9 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، سعی شده است تا مفاهیم اصلی مربوط به درس الکترودینامیک بر مبنای کتاب گریفیتس (Griffiths) که یکی از مراجع اصلی این درس در سطح کشور و در سطح دنیا است، مرور و مطالعه شود و با حل مثال‌های مناسب در خلال درس، مفاهیم روشن‌تر گردند و علاوه بر مرور مفاهیم پایه الکترواستاتیک، عمده تمرکز روی موارد تخصصی‌تر نسبت به فیزیک پایه ۲ باشد. این آموزش برای دانشجویان کارشناسی و داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد نیز مفید خواهد بود.
دوره آموزش الکترومغناطیس 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر متین هنردوست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الکترومغناطیس 1 – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

مطالب این آموزش واقعا خیلی خیلی کمکم کرد توی امتحان های دانشگاه.

fatah

ممنون خیلی آموزش جامع و پرکاربردی بود.خسته نباشید

متین هنردوست

در پاسخ به محمد حسین: f و g دو تابع نرده ای هستند یعنی خودشان می توانند تابعی از مختصات باشند مثلا اگر هر دو فقط تابع مختصه x باشند به صورت (f(xو (g(x نوشته می شوند. البته بدیهی است که در حالت کلی هر دو می توانند تابعی از سه مختصه x و y و z . در حالیکه k یک عدد معمولی است و میدانیم عدد معمولی از مشتق (هر نوع عملگر دیفرانسیلی مانند گرادیان) رد می شود در حالیکه گرادیان طبق قاعده زنجیره ای مشتق روی fg اثر می کند.(مشتق f در خود تابع g + مشتق g در تابع f)

محمد حسین

به نظر میرسه که خانم هنر دوست به طور خوبی به این مبحث مسلط هستند،  اما اگر روی جزئیات ریاضی یکم بیشتر وقت میگذاشتند بهتر بود به عنوان مثال توی اسلاید شماره ۱۶ تفاوت گرادیان kf با گرادیان fg چیه که دوتا پاسخ متفاوت داره و اینکه اصولا این نماد kfg چیه؛ ضریب است، تابع یا بردار و ...  چون بیشتر مشکلات دانشجویان علاوه بر فهمش روی قسمت ریاضی این درس است. باتشکر

شکیبا

کلا این درس، درس سختیه شاید به خاطر همینه که درکش از آموزش های دیگه سخت تر بود برام.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی