اطلاعات دوره
آموزش دیزل ژنراتورها و نحوه سنکرون کردن آن ها با برق شبکه
مسیر آموزشی

آموزش دیزل ژنراتورها و نحوه سنکرون کردن آن ها با برق شبکه

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضا گرامی3.4
  • زمان:6 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دیزل ژنراتورها (Diesel Generator) از جمله سامانه‌هایی هستند که در مواقع ضروری و در صورت قطع برق می‌توانند مصارف اضطراری نظیر بخشی از روشنایی‌ها، تغذیه UPSها، تغذیه هواسازها، پمپ‌های آتش‌نشانی، تامین فشار و هر آنچه را که ضرورت روشن بودن آن بالا است، تامین نمایند. این ژنراتورها در سه حالت، بدون آن که مصرف‌کننده چشمکی ببیند می‌توانند به مدار آمده و برق مجموعه یا بخشی از آن را تامین نمایند، البته در صورتی که برق با برنامه قبلی قطع شود، ژنراتورها با یک تاخیر دو یا سه‌دقیقه‌ای به مدار خواهند آمد. در صورتی که  شبکه انتظار کاهش بار از مجموعه را داشته باشد، آنگاه بدون چشمک با تنظیمات خاصی می‌تواند ژنراتور را روشن کرده و قسمتی از بار را به دوش بکشد.
دوره آموزش دیزل ژنراتورها و نحوه سنکرون کردن آن ها با برق شبکه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا گرامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیزل ژنراتورها و نحوه سنکرون کردن آن ها با برق شبکه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرسی

این آموزش برای کسی که چیزی در این خصوص نمیدونسته، مناسب نیست و حتما باید پیش زمینه داشته باشید.

شاهین

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی