اطلاعات دوره
آموزش زیست شناسی سامانه ای
مسیر آموزشی

آموزش زیست شناسی سامانه ای

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس مقدمه ای بر مفاهیم اصلی دانش نوین زیست شناسی سامانه ای یا همان زیست شناسی مدرن ارائه می گردد. از جمله مباحثی که در این فرادرس به آن پرداخته می شود، می توان به: سناریوی یک زیست شناس در تعمیر رادیو، زبان کیفی و کمی در توصیف وقایع زیستی، زیست شناسی سلولی و مولکولی، بیان ریاضیاتی حل مسائل زیستی و ... اشاره کرد. آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه از نقاط قوت این آموزش به شمار می رود.  
دوره آموزش زیست شناسی سامانه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محی الدین جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیست شناسی سامانه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

راضیه

عالی بود خیلی توانایی تدریس بالایی داشتند من و دوستانم مشاهده کردیم و از محتوا راضی بودیم.

فریبا

برای آزمون جامع تهیه کردمش، البته دوست داشتم دید مهندسی این آموزش خیلی بیشتر بشه.

امید

من خودم استاد دانشگاه هستم از این آموزش راضی بودم مباحث خوب، تقسیم بندی مباحث و کلاس بندی مناسب در این آموزش خیلی خوب بود ولی من یک پیشنهادی دارم که بعد از مشاهده هر آموزش مدرک و آزمون هم گرفته بشه چون آموزش به تنهایی نمی تونه تو یاد گیری تاثیر داشته باشه.

مخاطب

سلام. در ایران رشته بیوانفورماتیک بسیار مرتبط با این مبحث هست و من شنیده‌ام دانشگاههای تهران و تربیت مدرس و پژوهشگاه ژنتیک و بیوتکنولوژی در این زمینه فعال هستند.

محمدابراهیم

تشکر؛ عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی