اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گمز - حل مسائل بازار برق با GAMS – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش گمز - حل مسائل بازار برق با GAMS – مقدماتی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :30 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امین شکری4.2
  • زمان:4 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف آموزش مقدماتی نرم افزار GAMS برای حل مسائل بازار برق آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، روش نصب و راه اندازی نرم افزار GAMS، معرفی دستورها و توابع پرکاربرد در کدنویسی و... است. توضیح کامل مباحث مربوطه و آموزش توسط بهترین مدرسین در این زمینه از نقاط قوت این آموزش به شمار می رود.
دوره آموزش گمز - حل مسائل بازار برق با GAMS – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین شکری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گمز - حل مسائل بازار برق با GAMS – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صادق

از نظر محتوایی مشکلی نداشت ولی بهتر بود برای فهم بیشتر مثال حل میشد.

توحید

خیلی کامل و به جا و مفید. واقعا تا حد کاملی جوابگوی نیازم بود. به ویژه مباحث مربوط به مسئله دیسپاچینگ که تو نوع خودش بی نظیر بود و باعث شد بتونم پروژه خودم رو به صورت کاملی انجام بدم.

عبدالمجید

سلام آموزش بسیار عالی و خوبه و میتونم بگم کامل هست. مباحث از مقدمات شروع میشه و توضیحات مدرس همراه با جزئیات هست، مدرس خیلی شیوا و گویا مطالب توضبح میدن و مباحث باز میکنن و به نظرم خیلی نکته خاصی از قلم نیفتاده، مطالبی که در سرفصل ها ارائه شده مدرس با دقت در محتوای آموزش توضیح میدن . از مدرس گرامی و مجموعه فرادرس تشکر می کنم بابت ارائه این آموزش ها

amir

با سلام. بابت سایت خوب و مفیدتون متشکرم. این آموزش نرم افزار GAMS تقریبا برای ورود به این عرصه و کار با این نرم افزار میشه گفت مناسبه. مثالای ساده ای گفته شده و برای شروع بد نیست! اما مشکلی که هست باید آموزش بیشتری برای تسلط قرار داده بشه. یعنی این آموزش بر خلاف آموزش های دیگه که تقریبا از منابع دیگه بی نیازمون میکنه، کامل نیست. امــا خب برای شروع خوبه ... با تشکر

عاطفه

در سطح مقدماتی خوب بود امیدوارم اموزش تخصصی تر برای کسانی که در planing رو در سطح ارشد دارند اماده کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی