اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش های برنامه ریزی نرم افزاری PLC ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش های برنامه ریزی نرم افزاری PLC ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف برنامه ریزی نرم افزاری PLC ها آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، روش های برنامه ریزی نرم افزاری PLC ها، دیاگرام فلوچارتی، برنامه نویسی عبارتی و ... است. نقطه قوت آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش روش های برنامه ریزی نرم افزاری PLC ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر اشکان تاشک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های برنامه ریزی نرم افزاری PLC ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرزاد

با سلام همین طور که مطلعید plc مبحث گسترده ای است اما در حد معرفی این دوره میتوونه مفید واقع بشه، من این دوره رو مشاهده کردم و کاملاً راضی هستم. مطالب دقیقاً مطابق سرفصل‌هایی که ذکر شده بود آموزش داده شدند. نحوه‌ی بیان و طرح موضوع استاد به کیفیت آموزش اضافه کرده و جو خلاقانه ای در طول تدریس استاد حاکمه، که ایده‌های زیادی برای کار در ذهنم ایجاد میکنه. این دوره رو به همه‌ی دوستان پیشنهاد می‌کنم. یه دوره‌ی فوق‌العاده کامل با اطلاعات به روز شده و کاملاً کاربردی. از استاد عزیز به خاطر این دوره و تسلط فوق‌العاده‌شون روی مباحث و انتقال اطلاعات ممنونم.و امیدوارم شاهد آموزش های بیشتری در آینده از ایشون باشیم. باتشکر فراوان

سمیرا

با عرض سلام. من در یک دوره کلاس آموزش PLC در مرکز فنی حرفه ای شرکت کردم و گواهی دوره را نیز با نمره ی بالایی گرفتم اما هیچ کدام از جلسات آن کلاس به خوبی و سادگی این فرادرس و فرادرس "فیلم آموزشی PLc چیست" تدریس نشد و همه ی شرکت کنندگان در مباحث پایه ای و تعاریفی که در این دو فرادرس به خوبی توضیح داده شده است مشکل داشتند. با توجه به این تجربه از تمامی عوامل فرادرس که با این نوآوری بسیار مفید، زمینه ای برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی دانشجویان فراهم کرده اند نهایت سپاسگزاری را دارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی