اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها – مرور و تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها – مرور و تست کنکور ارشد

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :9 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد جودکی5
  • زمان:15 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی شده است تا تست های کنکور سراسری تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها تا سال 96 حل شوند و در بعضی قسمت ها، تست های کنکور آزاد نیز حل شده است. همچنین تا حد ممکن، فرمول های استفاده شده به همراه اثبات آنها برای حل تست ها به کار برده شده است، به گونه ای که بعد از مشاهده این آموزش، روش حل کردن سؤالات را بدون نیاز به حفظ کردن فرمول های جانبی، خواهید آموخت.
دوره آموزش تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها – مرور و تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد جودکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها – مرور و تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Tania

با سلام و سپاس از مجموعه‌ی فرادرس و اساتید محترم؛ در مورد این آموزش، درکل برای من مفید و کاربردی بود و از تهیه‌ی اون پشیمون نیستم. مزایا: ۱. مختصر و مفید بودن نکات درسی ۲. حل تست‌های غیرتکراری ۳. تسلط کامل مدرس به مفهوم درس معایب: ۱. تأکید بیش از اندازه روی اینکه قراره به‌صورت مفهومی کار کنیم! ۲. گاه توضیحات بیش از اندازه‌ی یک تست و توضیح مجدد وقتی درنهایت می‌تونیم فیلم رو ه عقب برگردونیم؛ و از طرف دیگه گذر از یک نکته‌ی خاص از درسی که جداً نیاز به یادآوری داره (با ذکر اینکه خودتون برید چک کنید). ۳. کمی تسلط بیشتر در نحوه‌ی ارائه حس بهتری به مخاطب خواهد داد. مثلا” به جای عقب‌گرد به اسلایدهای قبلی، نکته‌ی موردنظر در همون اسلاید و در یک باکس قرار بگیره؛ یا اگر اشتباه تایپی در اسلایدها وجود داره به جای اینکه همون‌جا اصلاح شه و کلی توضیح بدن که اشتباه صورت گرفته، ضبط ویدئو استاپ بشه و بعد از اصلاح از ابتدا ضبط شه. ۴. تعداد تست‌ها برای هدف کنکور ارشد کاملاً ناکافی به‌نظر می‌رسه؛ اما برای مرور و تسلط کلی به درس مناسب بود. ۵. راه حل تست‌ها به‌نظر کنکوری نمی‌اومد و تقریباً هیچ نکته‌ی کنکوری گفته نشد.

یکتا

عالی و با کیفیت

یوسف

حتما و حتما قسمت اول آموزش را (که رایگان هست) ببینید و صرفا به عنوان و سرفصل های این آموزش اکتفا نکنید، بعد اقدام به خرید کنید؛ ببینید چگونه تدریس می شود، بعد خرید.

امیرحسین

به نظرم واقعا آموزش خوب و عالی بود و واسه کنکور خیلی کمکتون می کنه و اگر پیش زمینه خوبیم داشته باشید که براتون فوق العاده است اما چند تا نکته رو ولی حیفم اومد به بقیه نگم ، بیان سر فصلاش کمی متفاوت تر بود ، شیوه ی تدریسش اصلا حفظی نبود ولی احتیاج دارید برای کنکور سوالات بیشتری حل کنید ، نمونه برداری رو هم کلا توضیح نداده بودن که چون سوال کنکور نداشته شاید بهش توجه نداشتن

دانیال فرخنده

به نظرم بهتر میبود که فرادرس از استاد با تجربه تری استفاده میکرد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی