اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل مدارات فرکانس بالا RF با کیدنس Cadence
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل مدارات فرکانس بالا RF با کیدنس Cadence

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مصطفی کاتبی4.8
  • زمان:2 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در حوزه فرکانس بالا، ساخت مدارات مجتمع بسیار هزینه بر است. نرم افزار کیدنس (Cadence) به ما کمک می کند که در ابتدا شبیه سازی دقیقی از مدار مجتمع مورد نظر داشته باشیم و سپس با اطمینان بالا آن را به مرحله ساخت برسانیم که در صنعت این مدارها بسیار پرکاربرد می باشند. در این آموزش سعی شده است که بلوک های یک سیستم فرکانس بالا به صورت کامل شبیه سازی شود و تمام پارامترهای آن معرفی و نحوه شبیه سازی آن ها آموزش داده شود.
دوره آموزش تحلیل مدارات فرکانس بالا RF با کیدنس Cadence دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی کاتبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل مدارات فرکانس بالا RF با کیدنس Cadence را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عيسي

با سلام و تشکر فراوان از فرادرس . آموزش مفیدی بود فقط بنده درحین شبیه سازی ها به مشکلاتی برخوردم اگه استاد یا دیگر دوستان بتونند راهنمایی کنند خیلی ممنون میشم در لایبرری analoglib قسمت source بخش ports وقتی مثلا psin را انتخاب و حواستم مقداردهی کنم اصلا CDF parameters چیزی رو نشون نمیداد که بتونم مقادیر رو وارد کنم

مهدی

راضی کننده بود آموزش و کار منو راه انداخت. پروژه هایی که انجام دادند هم خیلی خوب بود. تنها موردی که داشت این بود که میشد یکم تصویر آموزش کیفیتش بهتر باشه.

احسان

کیدنس یک نرم افزار خیلی وسیع هستش که توی 2 ساعت نمیشه خلاصه کرد چون پرامتر های وسیعی داره البته نکته مثبتش این هست که هر جایی نمیتونیم این اموزش رو پیدا کنیم و خیلی کم به این موضوع پرداخته شده. در کل آموزش خوبی بود و فن بیان مدرس هم خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی