اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گراف های شبکه و روش های تجزیه و تحلیل منظم مدار (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش گراف های شبکه و روش های تجزیه و تحلیل منظم مدار (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش مدارهای الکتریکی 2 (مرور و حل تست) به آموزش تستی مدارهای الکتریکی 2 پرداخته می شود تا دانشجویان بعد از آموختن مطالب تئوری مدارهای الکتریکی 2، مهارت لازم برای حل سوالات تستی مدارهای الکتریکی 2 در کنکور ارشد و دکتری مهندسی برق را کسب کنند. از نظر سرفصل، شباهت زیادی بین این دو آموزش وجود دارد ولی توضیحات آموزش کاملا متفاوت است و نکاتی بیان می شود که برای کنکور ارشد کاملا مناسب باشد و همین طور بخش اعظم این آموزش (حدود 70 درصد) به حل سوالات تستی کنکورهای ارشد می پردازد. ما در این آموزش قصد داریم تا گراف های شبکه و روش های تجزیه و تحلیل منظم مدار را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش گراف های شبکه و روش های تجزیه و تحلیل منظم مدار (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد امید باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گراف های شبکه و روش های تجزیه و تحلیل منظم مدار (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ارمیا

آموزش کامل و عالی بود. تشکر می کنم از شما.

حميدرضا

هنوز کامل نگاه نکردم اما نحوه تدریس عالی و با کیفیت بود. ازتون سپاسگزارم.

آرمین

اطلاعات کافی از قبل برای این آموزش داشتم. بیشتر برای یادگیری نکات تکمیلی گرفتم که خب در همین حد خیلی عالی بود.

افشین

سلام تشکر از شما بابت آموزش هایی که ارائه می کنید. مدرس مسلط هستن و توضیحات دقیق مطرح می کنند مطالب با جزئیات ارائه می شود و مدرس قدت بیان خوبی در ارائه مطالب دارن به همین در دریافت مطالب خیلی با مشکل خاصی مواجه نمیشد، البته این نظرات من هست

همت

سپاسگزارم. خیلی برای من مفید بود، اگر شماتیک ساخت انتنها موجود بود، بسیر قابل استفاده می بود. به هر صورت بسیار سپاسگزارم از زحمات شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی