اطلاعات دوره
آموزش مثال هایی از شبیه سازی سیستم های قدرت با DIgSILENT (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مثال هایی از شبیه سازی سیستم های قدرت با DIgSILENT (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این آموزش آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق با فرآیند آنالیز سیستم های قدرت به منظور انجام پروژه های تحقیقاتی، صنعتی و … است. امید است که مخاطبین این آموزش بتوانند با استفاده از مطالب این آموزش، تجربه مفیدی به منظور ورود به بازار کار رشته مهندسی قدرت کسب نمایند. ما در این آموزش قصد داریم تا بخش اول از مثال های شبیه سازی سیستم های قدرت با DIgSILENT را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مثال هایی از شبیه سازی سیستم های قدرت با DIgSILENT (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین مهدی نیا رودسری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مثال هایی از شبیه سازی سیستم های قدرت با DIgSILENT (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سایت فرادرس بنده دانشجوی گرایش قدرت دانشگاه صنعتی شریف هستم و برای دوره کاراموزی خودم به شرکتی در زمینه کاری خودم که سیستم قدرت هست و ارشد هم میخواستم تو همین فیلد ادامه بدم رفتم. نرم افزار digsilent اساسی ترین نرم افزار مورد استفاده در شبکه قدرت هست و انقدری قابلیت اطمینان بالایی داره که تقریبا کاملا در صنعت برق کشور استفاده میشه. آشنایی با این نرم افزار برای تمامی مهندسین قدرت کشور لازمه و خیلی ممنون از شما به خاطر قرار دادن این آموزش مهم در سایتتون.

طاها

ممنون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی